خیابان های اصفهان میزبان تئاترهای دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس، تئاتر خیابانی «دقیقۀ ۵۵» تا ششم مهرماه در مقابل تالار هنر، حوزه هنری، گلستان شهدا و باغ غدیر اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید پویا امامی، بازیگری که به همراه مجتبی خلیلی، نویسندگی و کارگردانی تئاتر «دقیقه ۵۵» را برعهده داشته گفت:  تئاتر خیابانی «دقیقۀ ۵۵» دربارۀ جوانی است که با ابزار و ادوات لازم برای یک عشقِ فوتبال، خود را در حال ضبط فیلم برای پخش در اینستاگرام نشان می‌دهد و سراغ تماشاگران می‌رود تا از آن‌ها بپرسد تاکنون چه اتفاقات نادری در فوتبال جهان و ایران رخ‌داده است.

او ادامه داد: در خلال این قصه، ماجرای تلخ بمباران زمین فوتبال چوار ایلام روایت می‌شود و شهدای آن واقعه، به این واسطه به مردم معرفی می‌شوند.

امامی تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که با مدیران تالار هنر و حوزه هنری داشتیم، بنا بود اگر وضعیت اصفهان از نظر شیوع کرونا همچنان قرمز بود فیلم این تئاتر را ضبط و در فضای مجازی پخش کنیم، اما با توجه به روند کاهشی ابتلا به کرونا و افزایش سرعت واکسیناسیون، توانستیم مجوز اجرای زندۀ این تئاتر را بگیریم.

این کارگردان، از مردم برای تماشای تئاتر «دقیقه ۵۵» دعوت کرد و خبر داد: ما تا ششم مهرماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مکان‌هایی مثل فضای مقابل تالار هنر و حوزه هنری، گلستان شهدا و باغ غدیر اجرا داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار