استاندار زنجان:

خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولان است

حقیقی بابیان اینکه ادامه راه شهدا موجب پیشرفت، توسعه و اقتدار کشور خواهد شد، گفت: شهیدان حقیقت همیشه زنده تاریخ هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان بابیان اینکه ادامه راه شهداء موجب پیشرفت، توسعه و اقتدار کشور خواهد شد، گفت: شهیدان با ایثار و گذشت از جان و مال خود، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

او بااشاره به اینکه ما هرچقدر هم که برای شهداء کار کنیم، باز هم نمی‌توانیم ذره‌ای از ایثار و فداکاری‌های آن‌ها را جبران کنیم افزود: رشادت‌های شهداء در دفاع از کشور وصف ناپذیر است.

استاندار زنجان  ادامه داد: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهداء، باید در سراسر تاریخ ساری و جاری شود تا عطر ایثار و شهادت همیشه فضای شهر و روستا‌ها را معطر کند.

او افزود: با یاد و نام شهداء می‌توان فضای معنوی ایثار و روحیه شهادت طلبی و دفاع از میهن را در نسل‌های آینده ایجاد کرد.

استاندار زنجان با اشاره به شجاعت غواصان استان زنجان در جنگ تحمیلی گفت: غواصان زنجانی در جنگ نابرابر ایران و عراق،دل به دریا زده و جانانه جنگیدند، گفت: عنوان  غواصان دریا دل  برازنده آن‌ها است.

او به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: بسیار شایسته است که همه شهرها و روستا‌های استان زنجان، حال و هوای کنگره ۳۵۳۵ شهید را داشته باشند و همه مدیران و دست‌اندرکاران باید هر آنچه که از دستشان بر می‌آید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره انجام دهند.

حقیقی بابیان اینکه خروجی‌های کنگره قابل قبول و رضایت بخش است، گفت: سریال شهید شهریاری از جمله برنامه هایی است که مورد استقبال بسیاری واقع شده است.

استاندار زنجان بااشاره به اینکه برگزاری هرچه با شکوه‌تر این کنگره عظیم افتخاری در تاریخ زنجان خواهد بود، افزود:کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.