رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

با انجام واکسیناسیون گردشگران خارجی راهی ایران می شوند

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با توجه به واکسیناسیون گسترده بدون شک سیل گردشگران به کشور ایران سرازیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهباز حسن پور،رییس مجمع نمایندگان استان کرمان  ظهر امروز هفتم مهرماه در آیین افتتاح یک مجتمع گردشگری و پذیرایی گفت: در گردشگری توزیع ثروت به صورت عادلانه انجام می‌شود، ولی در سایر صنایع این عدالت به خوبی انجام نمی‌گیرد.

او اظهار کرد: با فعال شدن بخش گردشگری، جمعیت کثیری در بخش خدمات مشغول به کار می‌شوند به طوری که این آمار در شهر‌های پیشرفته دنیا بین ۶۰ تا ۶۵ درصد است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری وجود ندارد و زیرساخت‌های لازم ایجاد شده است.

حسن پور اظهار کرد: در این دولت کار‌های خوبی انجام شده، اما مهمترین اقدام دولت سیزدهم واکسیناسیون گسترده بود که بدون شک با این اتفاق سیل گردشگران به کشور ایران سرازیر می‌شود.

او با اشاره به ویژگی‌های هیات دولت تصریح کرد: ضرغامی از افراد بسیار موثر در جمهوری اسلامی است که امیدواریم با ایجاد روابط بین الملل گردشگران خارجی را به سوی ایران سوق دهد.

حسن پور افزود: با توجه به فرهنگ و آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری غنی کشور انتظار داریم وزیر میراث فرهنگی زمینه ورود ۱۰ میلیون گردشگر به کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار