کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماریجوانا در سردشت

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: ماموران هنگ مرزی، ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر ماری جوانا در یکی از روستاهای این شهرستان کشف کردند.


ولی خداکرمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: براساس اطلاعات ماموران امنیتی در خصوص دپوی گیاه شاهدانه دریک گاوداری دریکی از روستا‌های مرزی شهرستان سردشت بلافاصله دستور قضایی برای دستگیری متخلفان صادرشد.

افزود: ماموران هنگ مرزی پس از حضور درمحل دپوی مواد مخدر موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماری جوانا، ۲۵۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و یک قبضه اسلحه جنگی شدند.

وی اظهارداشت: متخلفان پس از حضور ماموران اقدام به آتش زدن انبار کردند و با استفاده از تاریکی هوا از محل گریختند عوامل شناسایی شده اند و به زودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ و حید قوی دل فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت نیز در این خصوص گفت: ماری جوانا‌ی تولیدی در یکی از مزارع شهرستان سردشت کشت شده است و پس از آن به محل گاوداری واقع در روستای مرزی آلواتان منتقل شده است.

سرهنگ قوی دل افزود: تولید کنندگان این مواد مخدر قصد داشتند پس از فراوری مواد آن را به مناطق کردنشین شمال عراق قاچاق کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.