مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ گونه مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم

زارع پور گفت: با توجه به سیاستگذاری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی کشور مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، زارع پور رئیس اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیاستگذاری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی کشور مدرسه کپری در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم .

زارع پور افزود: جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ای است که ۸۰ درصد مساحت این استان را کوه و جنگل تشکیل می دهد بنابراین پراکندگی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است.

او بیان کرد: ما هزار و یک مدرسه زیر ۱۵ نفر در استان داریم و حدود ۳۰۰ مدرسه کانکسی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جمعیت  مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد کم است و فعلا نیازی به ساخت مدرسه نیست و به صورت کانکسی تدریس معلمان ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
باسلام تمام مدارس ابتدایی راهنمایی ودبیرستان در کهگیلویه دهدشت وتوابع آن فرسوده هستند تو همان مرکز واستان یاسوج کمبود فضای آموزشی هست مدیران کل استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بگذارید استان از این محرومیت بيرون بیاید بخصوص شهرستان کهگیلویه دهدشت وتوابع آن