تعامل شهرداری با رسانه آسایش و آرامش را به شهروندان هدیه می‌کند

در دیدار دو جانبه مسئولان شهرداری شیراز و صداوسیمای فارس بر استفاده از ظرفیت مشترک دو دستگاه با هدف خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با شهردار شیراز با برشمردن ظرفیت‌های بی بدیل رسانه برای رشد و توسعه همه جانبه، به موضوع فرهنگ شهروندی و لزوم تلاش برای آموزش این فرهنگ اشاره کرد و گفت: توسعه یافتگی همه جانبه شهر در گرو مشارکت شهروندان در اداره امور شهر است و رسانه ظرفیت مناسبی برای تشویق شهروندان به مشارکت در سلامت زیست بوم خود است.

او افزود: صداوسیما آمادگی دارد تا به مطالبه شهروندان شیرازی و علاقه‌مندان به این شهر تاریخی و فرهنگی در حوزه رسانه پاسخ گوید و شهردار و مجموعه شهرداری را برای جذب سرمایه گذار در جهت سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه محور شهری کمک کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس تصریح کرد: مهمترین سرمایه دستگاه‌های خدمات رسان اعتماد مردم است و بنابراین در این دوره از مدیریت شهری باید همگی تلاش کنیم مردم و شهروندان برای زندگی بهتر و آرامش خود به مسئولان اعتماد کنند و با مشارکت همه جانبه در مدیریت شهری، وظیفه شهروندی خود را انجام دهند.

او با محور اعلام کردن سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در طرح‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری افزود: توجه به مقوله مهم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام از جنبه‌های مختلف بویژه گردشگری زیارت، موجب رونق اقتصاد شهری در کنار شناساندن بیش از پیش شخصیت والامقام حضرت احمد بن موسی علیه السلام و سایر امامزادگان لازم التکریم حاضر در این دیار می‌شود.

شهردار شیراز هم در این دیدار با ابراز امیدواری از ایجاد اثری ماندگار در خدمت رسانی به مردم در پایان دوره جدید مدیریت شهر شیراز گفت: تمام برنامه ریزی‌ها و اقدامات مجموعه شهرداری شیراز باید با محوریت سومین حرم اهل بیت علیهم السلام باشد.

اصنافی بازسازی اعتماد عمومی را از دیگر ماموریت‌های مهم شهرداری عنوان کرد و افزود: شهرداری پیشانی خدمت به مردم است و رضایت مندی مردم در این حوزه قطعا قدمی موثر برای بازسازی اعتماد مردم به شهرداری خواهد بود.

او با بیان اینکه شهرداری در دوره جدید در کنار کار‌های فیزیکی به مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی اهمیت فراوانی می‌دهد افزود: باید فعالیت‌ها با زبان گویا و رسا به مردم معرفی شود و حرکت شهرداری به تنهایی بدون همراهی و همکاری صداوسیما نتیجه‌ای نخواهد داشت.

سید احسان اصنافی با بیان اینکه خدمت به مردم شیراز باید در شانیت مردم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی باشد گفت: شهروندان باید بهترین خدمات شهرسازی و حمل و نقلی را دریافت کنند و بهترین دسترسی‌ها را در سطح شهر بویژه دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام داشته باشند.

او با بیان اینکه حرکت شهرداری در حوزه‌های ماموریتی خویش یاری مجموعه صداوسیمای فارس را طلب می‌کند افزود: مجموعه صداوسیمای فارس مجموعه‌ای امین، یاور، راهنما و مشاور اصلی شهرداری کلانشهر شیراز است و اعتقاد قلبی ما این است که باید با صداوسیما در یک جهبه و هماهنگ حرکت کرد.

شهردار شیراز با تاکید بر تقویت وجه کشوری و بین المللی شهر شیراز، ارتقای برند‌های گردشگری و توریسم درمانی این کلانشهر را با رونق سرمایه گذاری ضروری دانست.

او تاکید کرد: باید با ترسیم پلتفرمی سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب کرد و برای معرفی ظرفیت‌ها و برندسازی در حوزه‌های مختلف باید از ظرفیت و راهنمایی‌های صداوسیما بخوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار