نماینده شوش و کرخه در مجلس مطرح کرد؛

موضوع هفت تپه و مشکلات کارگری آن چالش اول شوش/ شرکت بلاتکلیف است

کعب عمیر گفت: موضوع هفت تپه و مشکلات کارگری آن چالش اول شوش است و باید هیات دولت درخصوص تعیین مدیریت هرچه سریع‌تر تصمیم گیری کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در آئین معارفه دادستان جدید شوش که امروز برگزار شد، گفت: موضوع هفت تپه و مشکلات کارگری آن به چالش اول شهرستان شوش تبدیل شده است، به همین دلیل باید با نگاه ویژه و اقدام فوری این چالش برطرف شود.

او به مشکلات جامعه کارگری هفت تپه و محرومیت آن‌ها از ۴ ماه حقوق در شرایط اقتصادی کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: بخش خصوصی از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خلع ید شده، اما مدیریت این شرکت همچنان بلاتکلیف است و دولت سیزدهم باید در اسرع وقت نسبت به تعیین مدیریت آن اقدام نماید.

کعب عمیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور را بهترین گزینه برای مدیریت شرکت هفت تپه طبق نظر معاون حقوقی رئیس جمهوری دانست و ادامه داد: این سازمان می‌تواند شرکت را مدیریت و ریل گذاری کند تا پس از خارج شدن از ضرر و زیان به مدیریت جدید سپرده شود.

نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکل مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه در اولویت است، تصریح کرد: همچنین انتظار می‌رود هرچه زودتر حقوق و مطالبات کارگران این شرکت پرداخت و کشت نیشکر در شرکت آغاز شود.

این مقام مسئول از مقوله امنیت به عنوان شرط لازم برای توسعه پایدار یاد کرد و افزود: مصطفی نظری، دادستان سابق شهرستان شوش در این زمینه عملکرد شاخص و مطلوبی داشت، ضمن اینکه مردمداری یکی از ویژگی‌های او بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طبیب
۱۵:۱۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
وقتی به بخش دولتی واگذار شده، یعنی جای امید هست