فن مارویک: بازی با ایران را دوست دارم/ می‌خواهم برای سومین بار به جام جهانی بروم

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات درباره دیدار این تیم مقابل ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فن مارویک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی با ایران بیان کرد: دیدار برابر ایران سخت است و من چنین بازی‌هایی را دوست دارم. تیم ملی فوتبال امارات تا کنون برابر ایران به پیروزی دست پیدا نکرده است و این باعث می‌شود تا ما برابر یک چالش بزرگ قرار بگیریم.

او افزود: تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد و آماده بازی برابر ایران هستیم. در ۲ بازی دیگر هم بخت با ما یار نبود. اگر بازی برابر سوریه و لبنان ۱۰ بار دیگر تکرار شوند، قطعا در ۸ بار آن پیروز می‌شویم؛ اما متاسفانه در این ۲ بازی پیروز نشدیم.


بیشتر بخوانید 


مارویک خاطرنشان کرد: اگر واقعا به بازیکنانم اعتماد نداشتم، در هلند می‌ماندم. من ۲ بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده‌ام و می‌خواهم سومین بار هم در این رقابت بزرگ حضور یابم.

سرمربی تیم ملی امارات در پایان گفت: امارات ۳۱ سال است که راهی جام جهانی نشده و این روی اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر گذاشته است. من این جا هستم که تیم را به جام جهانی برسانم و اگر موفق نشوم به هلند برمی‌گردم. برای پیروز شدن در بازی‌ها نیاز به تلاش زیاد است و صرف نظر از نام ایران، به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار