استاندار کردستان:

نیروی انتظامی ارتباط خود با اقشار مختلف را تقویت کند

مرادنیا گفت: نیروی انتظامی همواره و در همه حال ارتباط عمیق و توام با اعتماد خود با اقشار مختلف را حفظ و تقویت کند، چرا که امنیت پایدار تنها با حضور، همراهی و پشتیبانی مردم حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،بهمن مرادنیا در پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعە نیروها، پرسنل و کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی در استان کردستان اظهار داشت: ارتباط همراه با اعتماد با مردم همواره باید سرلوحه کار این نیروی ارزشمند و فداکار قرار بگیرد.

در ادامه این پیام آمده است: "نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بحمدلله زیبنده به صفات ارزنده فراوان و در خط مقدم حفظ امنیت شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها و در ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم قرار دارد جزو افتخارات نظام اسلامی به شمار می‌رود که با اقتدار، صلابت، توانمندی و حفظ حقوق شهروندی توانسته است امنیت و آسایش خاطر را برای عموم مردم به ارمغان آورد و عرصه را نیز بر قانون شکنان و هنجار گریزان تنگ کند.

اینجانب فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را بە تمامی فرماندهان، نیرو‌ها و پرسنل خدوم، فداکار و دلاور نیروی انتظامی در استان کردستان تبریک عرض نمودە و سلامت، سعادت و موفقیت یکایک شما بزرگواران و امنیت سازان عرصە اجتماع در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند یگانە مسئلت می‌کنم. "

در تقویم کشورمان از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.