شاکرمی: ژیمناستیک در چهار سال اخیر متحول شده است/ اینچه درگاهی منافع شخصی در فدراسیون ندارد

سرپرست هیئت ژیمناستیک استان تهران گفت: ورزش ژیمناستیک در حال رونق گرفتن است.

رضا شاکرمی، سرپرست هیئت ژیمناستیک استان تهران در خصوص برگزار نشدن مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: چهار ماه پیش ثبت نام نامزد‌ها برای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک آغاز شد و متاسفانه اینچه درگاهی رئیس فدراسیون توسط وزارت ورزش و جوانان رد صلاحیت شد و خانواده ژیمناستیک و اعضای مجمع فدراسیون بابت این موضوع به وزارت ورزش و جوانان اعتراض کردند و خواستار تایید صلاحیت او شدند. در چهار سال ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون ما توانستیم ۶۱ مدال در رقابت‌های متخلف کسب کنیم در حالی که قبل از حضور ایشان در فدراسیون ظرف چهل سال فقط چهار مدال را کسب کرده بودیم  و خانواده بزرگ ژیمناستیک این تغییرات را حس می‌کنند و همه خواستار او حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هستند و این مسئله باعث به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی فدراسیون شد و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان به فکر ژیمناستیک باشد.

او در خصوص خطر تعلیق فدراسیون ژیمناستیک توسط فدراسیون جهانی گفت: اینچه درگاهی فقط به خاطر ژیمناستیک در انتخابات ثبت نام کرده بود و ایشان منافع شخصی در فدراسیون ندارد چرا که اینچه درگاهی می‌تواند خارج از فدراسیون درآمد بیشتری نیز داشته باشد و ای کاش اختلافات وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ژیمناستیک به صورت مهربانانه تری حل می‌شد. خانواده ژیمناستیک فقط به فکر ارتقای این رشته هستند و نباید در تنگنای مالی قرار بگیرند و تعلیق فدراسیون ژیمناستیک کشورمان توسط فدراسیون جهانی به نفع هیچ کسی نیست.

در چهار سال اخیر تعداد ژیمناستیک کاران ۲ برابر شده است

او درباره وضعیت چهار ساله ژیمناستیک کشورمان بیان کرد: ما در هیچ دوره‌ای حتی به قهرمانی جهان نیز نزدیک نشده بودیم در حالی که در این فدراسیون ما طلای جهان را کسب کردیم و مدال‌های با ارزش دیگری هم در رقابت‌های مختلف به دست آوردیم. سعید رضا کیخا ژیمناستیک کار کشورمان در آستانه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار داشت، اما متاسفانه او با اختلاف کمی از کسب سهمیه المپیک بازماند.کیخا در دوره‌های گذشته نیز در تیم ملی ژیمناستیک حضور داشت، اما چرا در آن دوران این قدر موفق نبود. در این چهار سال تعداد ژیمناستیک کاران کشورمان علی رغم محدودیت‌های کرونایی ۲ برابر شده است و این میزان بسیار چشم گیر است.

شاکرمی درباره وضعیت ژیمناستیک استان تهران گفت: سالن ژیمناستیک پهلوان جباری به دلیل فرسودگی و نداشتن موارد بهداشتی نزدیک به یک سال و نیم تعطیل شده بود، اما در چند ماه اخیر هیئت استان فعال‌تر شده و با وجود بودجه و درآمد کم هیئت سالن را کاملا بازسازی کردیم و کمیته‌های ژیمناستیک در حال فعال شدن هستند و ژیمناستیک تهران به نوعی رونق یافته است و امیدوارم در چند ماه آینده تغییری شگرف در ژیمناستیک تهران به وجود آوریم.

او خاطرنشان کرد: من از همه دوستان درخواست می‌کنم، فقط به فکر پیشرفت ژیمناستیک کشور باشند و نباید التهابی در ورزش کشور به وجود بیاوریم، علی الخصوص ژیمناستیک که یک ورزش پایه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار