مدیرعامل هفت تپه:

کارخانه تولید نیشکر هفت تپه نیازمند بازگشتن به چرخه تولید است

ناصری گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در گذشته، کارخانه نیشکر هفت تپه نیازمند بازآماد (اورهال) است و ضروریست به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبد علی ناصری مدیرعامل هفت تپه با بیان اینکه این مجموعه شرکتی مهم برای تولید شکر است، گفت: این شرکت به دلایلی با وضعیت نامطلوبی مواجه شد، اما با جلسه‌ای که دیشب برگزار شد هفت تپه به صورت «پیمان مدیریتی» به سازمان گسترش صنایع ایران واگذار شد.

او با اشاره به اینکه بانک ملی و صادرات برای پرداخت حقوق کارگران و کارکنان حمایت می‌کنند، افزود: اولین قدم در دستور کار، پرداخت حقوق کارگران است که ۳ ماه به تعویق افتاده و تا ۱۰ روز آینده یک ماه حقوق کارگران پرداخت و در فواصل کوتاه نیز حقوق به روز خود را دریافت می‌کنند.

ناصری ادامه داد: در این بین نیاز است کشت جدید را در اراضی آسیب دیده تا زمانی که مهلت است آغاز نماییم اگرچه با توجه به مشکلات پیش آمده در گذشته، کارخانه نیشکر هفت تپه نیازمند بازآماد (اورهال) است و ضروریست به چرخه تولید بازگردد که این عملیات حداقل ۲ ماه طول می‌کشد.

مدیر عامل جدید هفت تپه اظهار کرد: برداشت محصول نیشکر نیز از اول آبان آغاز می‌شود و تا زمان آماده شدن کارخانه محصول برداشتی هفت تپه را به کشت صنعت امام خمینی و دهخدا ارسال می‌گردد تا نیشکر به لحاظ تولید دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.