راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از افتتاح کتابخانه تخصصی یگان ویژه و همکاری این نهاد با نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طیبه فاطمی رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در زمینه راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه گفت: این کتابخانه همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در مخزن این کتابخانه بالغ بر هشت هزار جلد کتاب موجود است و کارکنان یگان ویژه ناجا می‌توانند برای تهیه کتاب‌های موردنظر می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشورت‌های لازم درخصوص نوع منابع کتابخانه، نحوه سازماندهی، نرم‌افزار موردنیاز و چگونگی اشاعه اطلاعات و خدمات اطلاع‌رسانی با مسئولان یگان ویژه ارائه شد.

فاطمی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار موردنیاز این کتابخانه به زودی نصب و پس از آموزش‌های لازم برای ساماندهی اطلاعات از جمله ذخیره، ویرایش، بازیابی و اشاعه اطلاعات به نیرو‌های کتابخانه ارائه می‌شود.

هم اکنون شهر اصفهان دارای کتابخانه‌های تخصصی شامل بانوان، رسانه، هنر و اصفهان شناسی، ادبیات، نوجوان، حقوق و ورزش و سلامت است.

۱۷ تا ۲۴ مهر به عوان "هفته ناجا" نامگذاری شده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.