بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۲۲ مهر؛

جدیدترین عضو احتمالی استقلال چه کسی است؟/ رونالدو، بهترین بازیکن ماه منچستر شد/ وقتی پیشکسوت سرخ پوش ها از زندگی خسته می شود

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


مسعود اوزیل بازیکن تیم آرسنال تصویری از خودش هنگام تمرینات سخت در هوای سرد را منتشر کرد.

مسعود اوزیل

صفحه رسمی باشگاه استقلال در فضای مجازی عکسی از کوین یامگا که به تازگی برای انجام تست های پزشکی و پیوستن به این باشگاه راهی تهران شده است را منتشر کرد.

"کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، امشب وارد تهران شد. یامگا در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد "

قرارداد جدید استقلال

صفحه رسمی باشگاه منچستر یونایتد با انتشار عکسی از کریستین رونالدو از انتخاب این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن این ماه باشگاه خبر داد.

"بازیکن ماه. معرفی برنده جایزه این ماه ما: کریستین رونالدو "

کریستین رونالدو

سرخیو راموس بازیکن تیم پاری سن ژرمن تصویری جالب از خودش را منتشر کرد و در فضای مجازی نوشت:

" موارد زیادی وجود دارد که احساس می کنم شجاع هستم. اما بدون تردید موارد دیگری وجود دارد که من در آنها به آنچه در #IIMiMente بود توجه کرده ام و در مورد آنچه نگرانم کرده است با مردم خود صحبت کرده ام. زیرا احساسات و افکار ما نباید تابو باشند. چون بیان آنها با کلمات مدیریت آنها را بسیار آسان می کند. آنچه را که در ذهن شما می گذرد بگویید. در مورد احساسات خود صحبت کنید. صحبت شجاعانه است "

سرخیوراموس

علی کریمی پیشکسوت پرسپولیس عکسی از خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و درباره زندگی نوشت.

" قمار بى برنده ايست، قمار تلخ زندگى
چه برده و چه باخته، از اين قمار خسته ام
"

علی کریمی

مرتضی هاشمی بازیکن تیم استقلال عکسی از خودش در طبیعت بکر را منتشر کرد و درباره انسان های اطرافمان نوشت.

" همیشه یه آدمه نادرست
بهت چیزای درست توی زندگی رو یاد میده
"

مرتضی هاشمی

عارف غلامی بازیکن تیم استقلال عکسی از خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و درباره خوبی کردن بیش از حد به دیگران نوشت.

" با خوبي بيش از حد كسي اسيرت نميشه رئيست ميشه "

مرتضی هاشمی

احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان قدیمی تیم ملی کشور عکسی از دوران جوانی خود در این تیم را در بخش استوری صفحه اش به اشتراک گذاشت.

احمدرضا عابدزاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار