سردار سلامی در جوار مرقد مطهر سردار دل ها:

راه حاج قاسم با شهادت او متوقف نشد/امروز پیروزی در جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است

سردار سلامی گفت: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در جوار مزار سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم یک راه و یک مسیر بدون توقف بود؛ همانگونه که یک مکتب بود و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر حرکتش به گونه‌ای است که با شهادت شخصیت‌های بزرگ این مسیر نه تنها متوقف نمی‌شود؛ بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می‌گیرد.

او افزود: شما امروز این شتاب را در جای جای منطقه‌ای که جبهه مقاومت در آن شکل گرفته و در حال مبارزه با استعمار و استکبار برای اعاده حق مسلمانان هست مشاهده می‌کنید و دقیقا عقب نشینی‌های آشکار دشمنان ما و قدرت‌های بزرگ را از این منطقه می‌بینید.

حضور سردار سلامی در گلزار شهدای کرمان

سردار سلامی بیان کرد: شما اخراج، فرار و به نوعی عقب نشینی آمریکایی‌ها را از افغانستان ملاحظه می‌کنید و شاید ماه‌های آخر حضور آن‌ها در عراق را ملاحظه می‌کنید و شکست آن‌ها را در پروژه خطرناک لبنان می‌بینید، شکست اهداف دشمن را در جبهه سوریه می‌بینید و شکست هدف‌ها و حرکات دشمن را در تحریم جمهوری اسلامی ایران و شکست محاصره سیاسی ـ اقتصادی نظام ما را به خوبی می‌بینید.

او تصریح کرد: این راه راهی است که با شهادت شخصیت‌ها و فرماندهانی مثل حاج قاسم که شخصیت جهانی دارند نه تنها متوقف نمی شود؛ بلکه به نحو بسیار مناسبی از سوی دنبال کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد.

حضور سردار سلامی در کرمان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکر خدا امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و ما نماد‌ها و این پیروزی را می‌بینیم و نشانه‌های عقب نشینی و شکست دشمن را هم به خوبی درک می کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه در هیچ جبهه‌ای و در هیچ جهاتی از حرکات انقلاب اسلامی هیچ گونه سستی نمی‌بینید و در عین حال در هیچ جبهه و نقطه‌ای هم برای دشمن هیچ اثری از موفقیت نمی‌بینید، افزود: پس حاج قاسم، پیروان و راه او زنده است.

حضور سردار سلامی بر سر مزار سردار دل ها

او تصریح کرد: شکر خدا، ولی امر خدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در عرصه هدایت امت همانند گذشته، درخشان درحال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند؛ بنابراین رویش‌های جدید نشان دهنده این است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

دست نوشته سردار سلامی برای یک جوان کرمانی

دست نوشته سردار سلامی برای یک جوان کرمانی

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۹:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
در این قسمت پیام خود را وارد کنید
آخرین اخبار