شهرداری بوشهر از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس استفاده می‌کند

شهردار بوشهر گفت: شهرداری برای پیشبرد اهداف عالی خود در مدیریت از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس استفاده می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در نشست همکاری با دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: این دانشگاه با وجود ظرفیتی متشکل از جوانان نخبه و مستعد می‌تواند کمک‌کار شهری در برنامه‌های ترسیم شده باشد.

او ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین شهر هوشمند بوشهر نیز می‌تواند نقش قابل توجهی ایفا کند و داشته‌های علمی خود را در اختیار مجموعه‌های شهرداری قرار دهد.

شهردار بندر بوشهر افزود: در هر حوزه مدیریتی استفاده از ظرفیت علمی دانشگاهیان ابزاری مهم برای دستیابی به موفقیت است که شهرداری بندر بوشهر هم از این ظرفیت مهم دریغ نخواهد کرد.

حیدری عنوان کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذار شهرداری بوشهر است که برای افزایش بهره‌وری آن‌ها استفاده از ظرفیت‌های علمی جامعه دانشگاهی تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

او گفت: حوزه فناوری اطلاعات یکی از بخش‌های مهم و حساس در مدیریت شهری است که با هدف افزایش کارایی در این بخش باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.


بیشتر بخوانید


شهردار بوشهر افزود: دانشگاه خلیج فارس تاکنون در طرح‌های مختلفی حضوری موفق داشته است و همکاری علمی با شهرداری نیز می‌تواند سرآغاز فصلی جدید از موفقیت‌های این دانشگاه باشد.

حیدری بیان کرد: مدیریت شهری در بوشهر برای پیشبرد برنامه خود از نظر نخبگان و شهروندان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.