مدیرکل سازمان زندان‌های کشور از دلنوشته یک زندانی گفت:

دنیا به من یاد داد وحشی باشم؛ اما حاج‌قاسم به من یاد داد مَشتی باشم

عزیزیان با اشاره به رابطه قلبی زندانیان با حاج‌قاسم گفت: اتفاقات خوبی در نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج‌قاسم افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اولین آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه هنری مکتب حاج قاسم (لبخند ماه) ویژه زندان‌های سراسر کشور به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) امروز با حضور مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان کرمان و سازمان زندان‌های کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. 

حمیدرضا عزیزیان، مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور در این مراسم  گفت: شهادت حاج‌ قاسم در عرصه نسل سوم و چهارم انقلاب، معجزه شهادت را به ما نشان داد.

او افزود: همه خوبی‌ها در سفره‌ای وجود دارد که حاج‌قاسم پهن کرده است و شهید سلیمانی جلوتر از ما که مدعی کار فرهنگی هستیم، در قلب‌ها نفوذ کرده است. 

عزیزیانبیان داشت:  اتفاقات بسیار خوبی در نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج‌قاسم افتاد.

او رابطه قلبی و عمیق زندانیان با حاج‌قاسم را ستودنی دانست و گفت: یک زندانی در دلنوشته خود نوشته بود "دنیا به من یاد داد وحشی باشم؛  اما حاج‌ قاسم به من یاد داد مَشتی باشم".

مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص تبدیل زندان‌ها به مراکز آموزش نیکی تصریح کرد: مدتی است تشییع شهید گمنام را در زندان‌ها برگزار می‌کنیم که آثار بسیار خوبی بر زندانیان دارد و باید پیوست فرهنگی را هم همراه با این آیین داشته باشیم تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار