به میمنت هفته وحدت؛

۱۳۲ نفر از زندانیان آذربایجان غربی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته وحدت با کمک مردم نیکو سرشت و نوعدوست، امروز ۱۳۲ نفر از زندانیان غیر عمد و مالی استان آزاد می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مدیرکل دیوان محاسبات کشور و دادستان مرکز استان، سرپرست اداره کل بازرسی استان وکلیه دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان به صورت همزمان در بازدید از زندان‌های استان و ضمن بررسی وضعیت زندان و اطلاع از کمبود‌ها و نیازمندی ها، در مراسم آزادسازی زندانیان مشمول آزادی شرکت کرد.

عتباتی در این آیین در زندان ارومیه گفت: به مناسبت هفته وحدت و به یمن میلاد مولود عزیز ماه ربیع الاول و با کمک مردم نیکو سرشت و نوعدوست، امروز تعداد ۱۳۲ نفر از زندانیان غیر عمد و مالی استان آزاد و به آغوش خانواده خود باز می‌گردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تقارن آزادی جمعی از مددجویان با میلاد مسعود پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها از مددجویان مشمول آزادی خواست تا به میمت این ایام و روح آسمانی پیامبر عظیم الشان اسلام با خود و خدای خود عهد ببندند تا منبعد در یک مسیر درست گام بردارند و اراده کنند که دیگر راهشان به زندان نیفتد.

رئیس شورای قضایی استان همچنین اعلام کرد: در این روز هفتاد و چهار قاضی از زندان‌های استان بازدید نموده اند که حاصل آن اعطای مرخصی به  یک هزار و ۷۳۲ نفر، اعطای مرخصی پایان حبس به ۷۰ نفر، موافقت با آزادی مشروط ۵۱ نفر، موافقت با تعلیق اجرای بقیه مجازات ۵ نفر، موافقت با اشتغال خارج از زندان ۱۴۱ نفر، موافقت با حبس تحت نظارت سامانه‌های الکترونیک ۴۵ نفر و آزادی ۴۰ زندانی با مشارکت خیرین و ستاد دیه در این هفته مبارک بود.

در پایان این مراسم حکم آزادی تعدادی از زندانیان توسط ریاست کل دادگستری استان به ایشان تحویل گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.