ساخت کوچک‌ترین کنسول بازی دستی دنیا

کنسول بازی دستی به نام Thumby که به اندازه یک جاسوئیچی است در اوهایو ساخته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل ، کوچکترین کنسول بازی دستی جهان به نام Thumby توسط مهندسان آمریکایی توسعه یافته است که تقریباً به اندازه یک تمبر پستی است، اما درست مانند یک دستگاه در اندازه کامل کار می‌کند. کنسول Thumby ساخت شرکت TinyCircuits واقع در اوهایو، دارای پنج بازی یکپارچه با سیستم عامل از پیش نصب شده است که بازی‌های کوچک کلاسیک مانند Tetris، Space Invaders و Snake را اجرا می‌کند.

کاربران حتی می‌توانند بازی‌های خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی MicroPython بسازند و با استفاده از کابل با دیگران به اشتراک بگذارند.

کوچک‌ترین کنسول بازی دستی دنیا

این کنسول در رنگ خاکستری با قیمت ۱۴ پوند (۱۹ دلار) فروخته می‌شود که با رنگ‌های دیگر و لوازم جانبی اضافی مانند کابل‌های اتصال با قیمت‌های بالاتری در دسترس است. هر Thumby دارای یک باتری، زنگ، دکمه‌های بازی، صفحه نمایش و یک پورت میکرو USB برای شارژ کنسول بوده و دارای به روز رسانی نرم افزاری است.

صفحه نمایش این کنسول بازی یک صفحه نمایش OLED است و یک حلقه در گوشه سمت راست پایین وجود دارد. همچنین از این کنسول می‌توان به عنوان جاکلیدی استفاده کرد. این کنسول جیبی در کنفرانس "GDex" در کلمبوس، اوهایو مقام خلاقانه‌ترین محصول را دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۱:۰۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
میدونید چیه سر ماه حقوق میگیرین از درد و رنج مردم هیچی نمیفهمین هیچی...خوشی زده زیر دلتون....این چ خبرین کار میکنید...اینا چین میگید ...بابا از درد و بد بختی مردم بگین ...الان شاید میگین میگیم اون خبرای اینطوریم کار میکنیم ...ولی کمه ولله کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
خیلی گرونه نمیشه خرید