پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان در خط مقدم جهاد علمی/ ثبت سومین مقاله با افیلیشن کاملا ایرانی

مقاله‌ی تیم پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در مجله‌ی معتبر Transportation Research Part B منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مقاله‌ی تیم پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از محمد تمنایی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی حمل و نقل، حمید زارعی دانشجوی دکترای مهندسی صنایع و مرتضی راستی برزکی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها  با عنوان «رویکرد نظریه بازی در حمل‌ونقل پایدار کالا: رقابت سیستم‌های جاده‌ای و ترکیبی ریلی-جاده‌ای با مداخله‌ی دولت» در مجله‌ی معتبر Transportation Research Part B منتشر شد. این سومین مقاله‌ای است که با افیلیشن کاملا ایرانی در این مجله چاپ شده ‌است.

در این پژوهش، سیاست‌گذاری بهینه مالیاتی و یارانه‌ای دولت در شکل‌دهی نقطه‌ی تعادل حمل‌و نقل ریل و جاده، از منظرهای اقتصادی، زیست‌محیطی، و اجتماعی ارائه شده‌ است.

مدل‌سازی و بینش‌های مدیریتی اقتصادی مستخرج از این پژوهش، جهت طراحی بخشی از متدولوژی و سناریوهای توسعه ‌داده‌ شده در پروژه‌ی ملی طراحی بهینه شبکه‌ی یکپارچه ریلی کشور در افق بیست ساله آتی (فاز دوم مطالعات جامع حمل و نقل کشور)، در حال استفاده است.

در این مجله معتبر، از سال تاسیس (۱۹۷۹) تاکنون، ۳۰۶۷ مقاله چاپ شده‌است که از این تعداد، مجموعا ۹ مقاله با افیلیشن دانشگاه‌های ایران و فقط ۳ مقاله با افیلیشن کاملا ایرانی (همه‌ی نویسندگان از دانشگاه‌های ایران) چاپ‌شده‌است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.