ستاد امر به معروف با نگاه تخصصی مفاسد اداری را رصد می‌کند

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: ستاد امر به معروف با نگاه تیز خود مفاسد اداری را رصد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل صبح امروز در بازدید از شرکت تولیدی آجر سفال در اردبیل گفت: برخی قصورات و مفاسد اداری وجود دارد که ستاد امر به معروف با نگاه تیز خود و بررسی موضوعات, این مشکلات را رصد کرده و برای رفع آن‌ها اقدام می‌کند.

او بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش تولید به عنوان وظایف مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که در این زمینه این مجموعه با رویکرد بررسی علل و عوامل مشکلات بخش صنعت و کمک به رفع موانع تولید, وارد عرصه شده تا در راستای حل مشکلات گام‌های اساسی بردارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: با توجه به این که سرمایه‌گذاران در شرایط کنونی با حجم مشکلات فراوانی مواجه هسند، بنابراین در این زمینه در راستای تولید و اشتغال‌زایی نیازمند کمک‌ها و نیازهای اساسی و ویژه هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: تنها گذاشتن سرمایه‌گذاران در وضعیت کنونی بی‌انصاف‌ترین کاری است که انجام می‌یابد بنابراین نیاز است در این زمینه آن‌ها را حمایت نکنیم، بلکه باید در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

او اظهار کرد: ایجاد ارتباط بین بخش تولید و متولیان دولتی سعی بر این است تا مشکلات حوزه تولید را رفع یاکاهش داده و کمک حال سرمایه‌گذاران باشیم که این مسئله برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و امید می‌رود با تلاش‌های انجام یافته به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار