عزت اله ضربی:

اعتماد به مردم بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعتماد به مردم بزرگترین سرمایه این جمعیت است و اگر مردم از کار‌ها و رفتار‌های ما رضایت نداشته باشند، کار‌های انجام شده ما فایده‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اعتماد به مردم بزرگترین سرمایه این جمعیت است، گفت: بزرگترین معروف در این جمعیت رفتار اعضاء و پرسنل جمعیت هلال احمر با انسان‌ها است.

او اضافه کرد: اگر مردم از کار‌ها و رفتار‌های ما رضایت نداشته باشند، کار‌های انجام شده ما فایده‌ای ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امروز بزرگترین امر به معروف حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا ادامه داد: باید دقت کنیم که انتخاب صحیحی داشته باشیم، زیرا دشمنان از نارضایتی مردم سو استفاده می‌کنند، اما مردم همیشه پای کار بوده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل هم گفت: باید کارکرد امر به معروف و نهی از منکر در دارالارشاد اردبیل بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده اضافه کرد: انسان در هر زمان و مکانی باید به چهار اصل پایبند باشد که امر به معروف و نهی از منکر در کنار نماز و زکات این چهار اصل هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.