کاهش ۵۰ درصدی زیان مالی باشگاه میلان/برنامه روسنری‌ها برای ساخت ورزشگاه جدید

باشگاه فوتبال میلان ایتالیا اعلام کرد، زیان این تیم در سال مالی اخیر ۵۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه میلان (امروز) سه شنبه صورت‌های مالی خود را به مجمع سهامداران ارائه کرد. بر اساس این گزارش زیان این باشگاه در سال مالی ۲۰۲۰/۲۱ به ۹۶.۴ میلیون یورو رسید که این رقم نسبت به سال مالی قبل ۵۰ درصد کمتر است. میزان زیان میلان در فصل ۲۰۱۹/۲۰ بالغ بر ۱۹۴.۶ میلیون یورو بود.

باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، نتایج ورزشی خوب، عملکرد عالی در مسابقات سری آ و همچنین حضور در لیگ اروپا منجر به افزایش درآمد ۷۵ میلیون یورویی در بخش شنیداری و دیداری شده است. علاوه بر این، درآمد‌های اضافی از فعالیت‌های تجاری - حامی مالی، قرارداد‌های تبلیغاتی، همچنین بهینه سازی هزینه‌ها و هزینه‌های سازمانی حاصل شده است.

همچنین پائولو اسکارونی رئیس باشگاه میلان از ساخت یک ورزشگاه جدید با هماهنگی اینتر و جوزپه سالا شهردار میلان خبر داد و گفت:" من متقاعد شده‌ام که نمی‌توانیم دوباره تیم پیشتازی شویم مگر اینکه استادیوم‌های مدرنی داشته باشیم، قابل مقایسه با ورزشگاه‌هایی که برای لیگ قهرمانان در آن بازی می‌کنیم."

بحث‌هایی در مورد اینکه آیا استادیوم جوزپه مه آتزا موجود خراب یا بازسازی می‌شود وجود داشت، اما اسکارونی به صراحت گفت:" ما باید یک استادیوم جدید در کنار سن سیرو فعلی بسازیم و هیچ شکی در آن وجود ندارد.

فصل گذشته، میلان در جایگاه دوم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفت و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار