نماینده مجلس:

مسئولان تسریع در روند خدمات‌رسانی به مناطق زلزله زده را در دستور کار قرار دهند

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان تسریع و بهبود در روند وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قدرت‌الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران ایران در فرمانداری کوهرنگ اظهار داشت: کمک‌ها و اعتبارات دولتی ویژه مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ در اختیار نیازمندان و آسیب‌دیدگان واقعی قرار گیرد.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی در سطح ملی، استانی و شهرستانی تلاش کنند اعتبارات و کمک‌های دولتی به نیازمندان واقعی آسیب‌دیده در این حادثه اختصاص یابد.


بیشتر بخوانید


حمزه اضافه کرد: مسئولان مربوطه همچنین با نظارت قوی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان، از بروز سوءاستفاده‌های احتمالی در این بخش جلوگیری کنند.

او ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی پرهیز از موازی‌کاری و تسریع و بهبود در روند وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده را در دستور کار خود قرار دهند.

حمزه گفت: مردم شهرها، روستا‌ها و عشایر بخش بازفت شهرستان کوهرنگ حتی قبل از بروز این زلزله نیز مستحق تخصیص اعتبارات و کمک‌های دولتی بوده‌اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار