سولشر: همیشه از لحظات بحرانی عبور کرده و به خوبی با شرایط جنگیده ام

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تاتنهام صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوله گنار سولشر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که در شرایط سختی به سر می‌برد و در صورت باخت مقابل تاتنهام در لیگ جزیره به احتمال فراوان از نیمکت شیاطین سرخ اخراج خواهد شد، در کنفرانس قبل از بازی مقابل تاتنهام اظهار کرد: هفته سختی بود. ما باید با نتیجه و عملکرد خود در بازی با لیورپول کنار می‌آمدیم. این را می‌دانیم که عملکرد خوبی مقابل لیورپول نداشتیم. باید در بازی بعدی خود شرایط را تغییر داده و مشکلات را به چالش بکشیم. در تمرینات، هفته خوبی را سپری کردیم.

او ادامه داد: انتقادات کاملا درست هستند و ما اصلا عملکرد قابل قبولی مقابل لیورپول نداشتیم. باید ببینیم که چرا چنین عملکردی داشتیم و چرا شرایط آن طور پیش رفت. در ابتدا یک فرصت گلزنی داشتیم، اما پس از آن گل اول را دریافت کردیم. می‌خواستیم شرایط را تغییر دهیم و مقابل یک تیم بسیار خوب، عملکرد دیوانه وار و آشفته‌ای داشتیم.

سولشر درباره صحبت با فرگوسن پس از این شکست اظهار کرد: صحبت‌های کوتاهی با یکدیگر داشتیم. در این جا لحظات بدی را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی، سپری کرده ام. در این باشگاه با شکست مواجه شده ام و از زمانی که به عنوان سرمربی حضور داشته ام، حداقل ۳ بحران را پشت سر گذاشته ایم؛ چیزی که می‌توانم بگویم این است که همیشه از لحظات بحرانی عبور کرده و به خوبی با این شرایط جنگیده ام.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار