افزایش سطل‌های مکانیزه درمنطقه پنج

مدیرمنطقه ۵ شهرداری کرج گفت: به زودی ۳۵ سطل مکانیزه زباله در این منطقه جاگذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سیدرضا فیض، مدیرمنطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به این که بارندگی اخیر باعث آبگرفتگی مختصری در برخی معابراین منطقه شد؛ گفت: با توجه به لایروبی کانال‌ها و انهار منطقه؛ باران امروز مشکل جدی ایجاد نکرد و تنها در بخشی از معابر خیابان المهدی شاهد آبگرفتگی مختصری بودیم.

مدیرمنطقه ۵ شهرداری کرج افزود: بخشی از مشکل آبگرفتکی معابر به دلیل بی توجهی مردم در ریختن زباله در انهار است به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود از ریختن زباله در جوی‌ها خودداری کنند.

او با بیان این که به زودی ۳۵ سطل مکانیزه زباله در این منطقه جاگذاری می‌شود، گفت: از ساکنان تقاضا می‌شود تا حد امکان زباله‌های خود را در ساعت مقرر در این سطل‌ها قرار دهند تا علاوه بر حفظ زیبایی بصری منطقه؛ شاهد ارتقای سطح پاکیزگی معابر و خیابان‌ها باشیم.

فیض در بخش دیگری از صحبت‌های خود به معضل زمین‌های خالی در این منطقه اشاره کردو افزود: حفظ و نگهداری از این زمین‌ها به دلیل وسعت زیادی که دارند؛ ساده نیست، ولی در تلاشیم اطراف آن‌ها را درختکاری و به طور مستمر زباله‌ها و نخاله‌های ریخته شده در آن‌ها را جمع آوری کنیم.

انتهای پیام / ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.