ثبت ۵۹ درصد سند اشتغال کرمانشاه در سامانه کارا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون اشتغال ناخالص ۳۱ هزار و ۵۸۶ نفر معادل ۵۹ درصد پیش بینی سند اشتغال استان در سامانه کارا ثبت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : طبق سند اشتغال استان در سال ۱۴۰۰، باید تا پایان سال ۵۳ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی توسط دستگاه اجرایی و نهاد‌ها ایجاد شود که اکنون ۳۱ هزار و ۵۸۶ فرصت یعنی ۵۹ درصد برنامه محقق شده است.

او گفت : بیشترین اشتغال در حوزه شهرستان کرمانشاه با ۱۲ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی ایجاد شده و این شهرستان هفت درصد بیشتر از سند اشتغال خود را تاکنون محقق کرده که جای تقدیر دارد.

عزیزی افزود: در بین دستگاه‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی با ۱۶۰ درصد یعنی ۶۰ درصد بیشتر از تعهد خود تاکنون ایجاد کرده که امیدواریم تا پایان سال از بیشتر محقق کند.

او افزود: بنیاد مسکن، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت آبفای استان نیز تاکنون ۱۰۰درصد تعهد خود را اجرایی کردند و سازمان جهاد کشاورزی با توجه به تعهد سنگین اشتغال هشت هزار و ۵۱۱ نفری خود تاکنون ۹۴ درصد، کمیته امداد و بنیاد شهید و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت طبق سند اشتغال ۶ هزار و ۷۵۱ نفری اش در رتبه بعدی هستند.

عزیزی عملکرد ادارات دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری با توجه به اینکه هنوز بخشی از اعتبارات تخصیص نیافته خوب دانست و از فرمانداری خواست در مدت زمان باقیمانده سال کماکان در بحث اشتغال و تحقق سند تلاش و جدیت به خرج دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.