روزنامه‌های بوشهر در ۹ آبان ۱۴۰۰؛

بانک‌ها حاضر به ترک بخش مسکن نیستند/ این قطار کی به مقصد می‌رسد؟

صفحه نخست شماره امروز روزنامه‌های بوشهر را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین صفحه روزنامه‌های بوشهر را در یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در صفحه نخست روزنامه بامداد جنوب این تیترها درج شده است: مصطفی فیض‌اردکانی و ادامه دشمنی با بوشهری‌ها، بانک‌ها حاضر به ترک بخش مسکن نیستند، رفتار هوشمندانه ایرانی‌ها در قبال بدعهدی آمریکا؛ کاخ سفید حاضر به دادن تعهد نیست، شهردار بوشهر: بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه در بوشهر برگزار خواهد شد، غیب شدن توربو اکسپندر پتروشیمی مروارید صحت ندارد، تاثیر ۷۰ درصدی خشکسالی بر تولید گندم، شهری که به توسعه فرهنگی نیاز جدی دارد و میانگین سن سرمربیان لیگ‌برتری شش سال پیرتر شد.

در نخستین صفحه روزنامه پیام عسلویه این تیترها را می‌توان خواند:این قطار کی به مقصد می‌رسد؟، موانع پیش پای شورایاران در بوشهر، فروشگاه‌هایی که نان‌بُری می‌کنند و مسئولینی که بی‌خیالند!، زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در استان بوشهر تقویت شود، دانش آموز بوشهری در المپیاد علمی زیست‌شناسی مدال نقره کسب کرد، فهرست قربانیان کرونا در بوشهر ۲ هزار تایی شد، خلاقیت در معارقه و ماشین شارژی! و ثمره حضور صنایع در استان بوشهر؛ تقریبا هیچ.

روزنامه‌های بوشهر در ۹ آبان ۱۴۰۰

روزنامه‌های بوشهر در ۹ آبان ۱۴۰۰

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.