میرتاج الدینی:

نظر نهادهای مختلف در مورد اصلاح قانون شوراهای کار دریافت نشده است

نماینده تبریز در مجلس گفت: نظر مرکز پژوهش‌های مجلس، نمایندگان پارلمان، دولت و فراکسیون کار برای اصلاح قانون این شوراها دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تقاضای دو فوریت طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار به عنوان مخالف گفت: نمایندگان و اعضای شوراهای اسلامی کار در شرایط سخت و دوره‌های مختلف از جمله تحریم و هشت سال دفاع مقدس در کنار مدیران مهندسان و واحدهای تولیدی همواره تلاش کردند.

وی افزود: این قانون باید ارتقا یابد و با شرایط امروز هماهنگ باشد. انجمن های صنفی کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز مد نظر نمایندگان مجلس هستند، اما این کار مهم اگر با دوفوریت بخواهد در ساعات کمی مصوب شود حقش ادا نخواهد شد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه نظر مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون‌های تخصصی، شوراهای اسلامی کار، فراکسیون کار و کارگری مجلس، وزارت صمت و کار هنوز در مورد این اصلاح دریافت نشده است، مخالفت خود را با دو فوریت و موافقتش را با یک فوریت اصلاح و به قانون شوراهای اسلامی کار اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار