ویس کرمی خبر داد؛

تمام ۳۶۰ جایگاه سوخت در تهران به سامانه سوخت رسانی متصل شده است

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر افراد در استفاده از کارت سوخت هیچ مشکلی ندارند و تقریبا تمام جایگاه‌های ما به سامانه متصل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ویس کرمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به این پرسش که، چه تعداد از ۴۰۰۰ جایگاه سوخت که در کشور فعال هستند، به سامانه سوخت متصل شدند؟ اظهار کرد: قبل از رخداد ۴ هزار و ۶۰ باب جایگاه سوخت در کشور وجود داشتند و فعال بودند که در حال حاضر ۴۰۰۰ باب آن به سوخت رسانی با سامانه سوخت بازگشتند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: در ۲۰ استان کشور، تمامی پایگاه‌های عرضه سوخت به سامانه سوخت متصل شده اند و فقط در ۱۱ استان در نقاط دور دست که با سیستم مخابراتی ضعیف مواجه هستند، جایگاه‌های سوخت کوچکی وجود دارند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا سیستم این ۵۰ جایگاه سوخت را که در استان‌های پهناوری همچون کرمان، هرمزگان و یزد هستند، از آ نتن به APN تبدیل کنیم.

کرمی در خصوص جایگاه‌های سوخت در استان تهران گفت: در استان تهران ۳۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که تمام ۳۳۰ جایگاه به سامانه سوخت متصل شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به این پرسش که، چرا در برخی جایگاه‌های سوخت هنوز به صورت تک نرخی و آزاد محاسبه می شود؟ اظهار کرد: ناظر برخی جایگاه‌ها دچار نقص فنی است که این مسئله طبیعی است و می توانند به پشتیبانی اطلاع دهند تا این موضوع را حل کنند.

او در پایان بیان کرد: در حال حاضر افراد در استفاده از کارت هوشمند بنزین و کارت سوخت هیچ مشکلی ندارند و تقریبا تمام جایگاه‌های ما به سامانه متصل شده‌اند و هموطنان می توانند از سیستم سهمیه بندی سوخت بنزین، نفت و گاز با کارت هوشمندی که دارند، استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار