پادکست ورزشی؛

از تکذیب علاقه فیورنتینا به سردار آزمون تا افتخار آفرینی کشتی گیر‌های جوان در رقابت‌های قهرمانی جهان

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

۱. شب گذشته در جریان رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی در امارات تیم ملی کشورمان موفق شد ژاپن را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد و صعود خود را به مرحله بعد حتمی کند. تیم فوتبال ساحلی ایران امشب به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت.

۲. هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری مسابقات ۴ گروه به اتمام رسید؛ که در مهمترین مسابقات تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید و اینتر مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

۳. در حالی که گفته می‌شد مدیران فیورنتینا به دنبال جذب سردار آزمون هستند دانیل پراده مدیر ورزشی باشگاه فیورنتینا در این باره گفت: ما علاقه‌ای برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت نداریم و تمام اخبار در این زمینه شایعه است.

۴. دانیال شه بخش بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان به دلیل مصدومیت از ناحیه سر دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها قهرمانی جهان در بلگراد را از دست داد. شه بخش با وجود این مصدومیت موفق به کسب مدال ارزشمند برنز مسابقات قهرمانی جهان شد.

۵. رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به اتمام رسید و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای امین میرزازاده و ۴ مدال نقره پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، محمدجواد رضایی، امین کاویانی نژاد و ۲ مدال برنز علیرضا نجاتی و ناصر علیزاده به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات رسید.

در این مسابقات تیم روسیه با ۱۹۰ امتیاز قهرمان شد، ایران با ۱۵۵ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و گرجستان با ۱۰۵ امتیاز سوم شد.

۶. روزنامه نگار شبکه ایتالیایی اسکای اسپورت در توییتر خود اعلام کرد ژاوی هرناندز سرمربی حال حاضر تیم السد قطر روز دوشنبه رسماً هدایت بارسلونا اسپانیا را برعهده خواهد گرفت. به گفته این خبرنگار قراردادی تا سال ۲۰۲۴ با این مربی ۴۱ ساله امضاء خواهد شد.

پیش از این رسانه‌ها از پرداخت یک میلیون یورو غرامت از سوی بارسلونا به السد خبر داده بودند.

۷. یک وب سایت اوکراینی در خبری مدعی شد که مدیران زوریا جهت تمدید قرارداد بازیکن ایرانی با سران فنرباغچه وارد مذاکره شده اند. این رسانه نوشت: زوریا لوهانسک در حال مذاکره با باشگاه فنرباغچه ترکیه برای تمدید قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود است.

این وب سایت نوشته است: قرارداد قرضی این بازیکن ۲۰ ساله ایرانی تا دسامبر سال جاری محاسبه شده است، اما باشگاه زوریا امیدوار است صیادمنش را تا پایان این فصل از رقابت‌های لیگ اوکراین حفظ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار