بروزرسانی Google Pay برای ارائه تجربه کاربری بهتر

گوگل پی به یک منوی میانبر برای دسترسی آسان‌ تر به برخی از ویژگی‌ ها مجهز می‌ شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، اپلیکیشن جدید گوگل پی که سال گذشته معرفی شد و جای اپلیکیشن قدیمی گوگل پی را گرفت، به موفقیتی که گوگل انتظار داشت نرسیده است. طبق جدیدترین گزارش ها، اکنون گوگل در حال تلاش برای افزودن یک منوی میانبر جدید است تا استفاده از این برنامه را آسان‌تر و ساده‌تر کند.

به روز رسانی جدید به صورت، حساب به حساب در حال انتشار است و میانبر جدیدی را ارائه می‌دهد که در برگه اصلی برنامه ظاهر می‌شود. منوی جدید چهار میانبر را به بخش‌های رایج برنامه Google Pay اضافه می‌کند.

در میانبر‌های جدید اضافه شده، اولین مورد صفحه تنظیمات پرداخت بدون تماس است، جایی که می‌توانید به سرعت کارت را تغییر دهید. این ویژگی همچنین از طریق دکمه‌ای در بالای رابط کاربری در همان صفحه قابل دسترس است، اما میانبر دسترسی و درک نحوه دسترسی به ویژگی را آسان‌تر می‌کند.

بروزرسانی Google Pay برای ارائه تجربه کاربری بهتر

میانبر دوم به صفحه ارسال و درخواست پول منتهی می‌شود. این ویژگی یکی دیگر از مواردی است که از قبل در رابط کاربری اپلیکیشن موجود است. تغییرات حاکی از این است که گزینه "مشاهده پیشنهادات" در قسمت سمت چپ ظاهر می‌شود، در حالی که گزینه "ردیابی هزینه" اکنون در قسمت سمت راست قرار دارد. این میانبر‌ها همگی از قبل در دسترس هستند، بنابراین به احتمال زیاد فقط برای کمک به کاربران برای داشتن تجربه کاربری بهتر تعبیه شده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار