بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۹ آبان؛

بازنشر بخشی از صحبت های رئیس جمهور در جلسه هیات دولت / تبریک قالیباف به مناسبت سالروز ولادت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) / حضور وزیر کشور در حرم حضرت معصومه (س)

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از جلسه هیات دولت را در فضای مجازی منتشر کرد:

"یکی از جا‌هایی که مورد توجه خیل عظیمی از مردم برای اجرای عدالت است، نظام پرداخت حقوق‌بگیران و کارکنان دولت است.

پرداخت حقوق به افراد از محل خزانه نباید محرمانه تلقی شود و برابر مقررات قانونی پرداخت‌ها در سامانه مربوطه ثبت شود.

تحقق عدالت در نظام پرداخت حقوق و دستمزد صرفاً مشمول حقوق‌بگیران دولت نیست و تمام کارگزاران حکومت اسلامی که حقوق آنان از محل خزانه پرداخت می‌شَود باید براساس چارچوبی مبتنی بر عدالت حقوق دریافت کنند.

همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی در زمینه کنترل تورم مسئولیت دارند.

پس از مدیریت شیوع کرونا که به شکل مطلوبی پیگیری شده است، مهم‌ترین وظیفه همه ما در دولت مهار تورم و کنترل قیمت‌هاست.

بنده مهم‌ترین وظیفه دولت را نظارت بر قیمت کالاهی اساسی و مهار تورم می‌دانم و همه همکارانم در دولت باید همین احساس را داشته باشند.

[با اشاره به گزارش وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه جلسه شورای عالی فضایی بیش از ۱۰ سال است که تشکیل نشده]: بنده آمادگی دارم جلسات تمام شورا‌های عالی را در اسرع وقت و به شکل منظم برگزار کنم منوط به اینکه این جلسات دستور کار کارشناسی شده داشته و برگزاری جلسه منجر به خروجی مفیدی از جلسات بشود.

[با تشکر از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای خرید خرما و محصول سیب صنعتی از تولیدکنندگان این محصولات در کشور]: همه دستگاه‌ها درباره آن بخش از اقدامات خود که امیدآفرین است، به شکل شایسته و مؤثر اطلاع‌رسانی کنند."

پست رئیسی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تبریک گفت:

"اَلسَّلامُ عَلیْکَ یا اَبَاالْقاسِمِ ابْنَ السِّبْطِ الْمُنْتَجَبِ الْمُجْتَبی اَلسَّلامُ عَلیْکَ یا مَنْ بِِزِیارَتِهِ ثَوابُ زِیارَة سَیِّدِ الشُّهَداءِ علیه السلام ⁣

جهاد درخشان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در رساندن معارف اهل بیت (ع) و پاسداری از مکتب آل الله در زمانی که ائمه تحت شدیدترین فشار‌ها بودند، نقش مهمی در آگاهی مردم و گسترش اسلام راستین داشته است و مقام و منزلت آن حضرت نزد ائمه معصوم علیهم السلام بر همگان روشن و مبرهن است. ⁣

نعمت حضور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ری و میزبانی مردم این منطقه از ایشان، افتخار بزرگی برای اهالی تهران و ری است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب «حضرت عبدالعظیم با اینکه اهل ری نیستند، اما حقا و انصافا به ری و تاریخ ری آبرو دادند و حق عظیمی به گردن همه‌ی تهرانی‌ها و اهل ری دارند». ان‌شاءالله ذیل توجهات ایشان که حقیقتاً ستاره‌ای درخشان از خاندان پیامبر (ص) هستند، توفیق خدمت به مردم شریف استان تهران و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها را داشته باشیم و حقی را که مردم به واسطۀ اعتماد و انتخاب خود بر گردن ما دارند، ادا کنیم. ⁣

فرا رسیدن ولادت سید الکریم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) را به مردم عزیز ایران و تمامی محبین اهل بیت علیهم السلام تبریک و تهنیت می‌گویم."

پست قالیباف

احمد وحیدی، وزیر کشور تصاویری از حضورش در حرم حضرت معصومه (س) را در صفحه مجازی اش منتشر کرد:

"زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)"

پست وحیدی

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح با انتشار توئیتی درباره دانش و فناوری دفاعی نوشت:

"طی این سال‌­ها وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با استفاده از سرریز دانش و فن­اوری­‌های دفاعی به بخش­های غیر نظامی؛ و به‌ ویژه بخش خصوصی کمک­‌های شایانی را به توسعه صنعت کشور همانند صنایع هوایی، دریایی، خودروسازی، خواهد کرد.

بستر‌های موجود در وزارت دفاع اعم صنعت و و فن آوری امکان حمایت از تولید اقلام و محصولاتی که نیاز اساسی مردم است را فراهم می‌کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فن آوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم."

توئیت آشتیانی

توئیت آشتیانی

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه تصویری از نشست رئیس این قوه با سفرا و روسای سازمان‌های بین المللی مقیم در کشور را منتشر کرد:

"نشست رییس محترم قوه قضائیه با سفرا و روسای دفاتر سازمان‌های بین المللی در تهران. این نشست که با استقبال گسترده جامعه دیپلماتیک مقیم مواجه شد، با هدف تبیین رویکرد‌های بین المللی قوه قضائیه در حوزه حقوقی و قضایی و همچنین سیاست حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. ضرورت فعال نمودن دیپلماسی قضایی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت."

پست غریب آبادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار