لیندسی گراهام: دستان بایدن آغشته به خون است

سناتور جمهوری خواه آمریکا با انتقاد از سیاست خارجی بایدن گفت دستان رئیس جمهور آمریکا آغشته به خون است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بیزنس اینسایدر، سناتور لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه در تازه‌ترین مصاحبه خود با انتقاد از جو بادین، رئیس جمهور آمریکا گفت دستان او آغشته به خون است.

به نوشته بیزنس اینسایدر، با وجود تلاش‌های گراهام برای اصلاح دهه‌ها دوستی با بایدن به عنوان همکاران سابق در سنا، لیندسی گراهام جمهوری خواه به انتقاد از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان پرداخت.

لیندسس گراهام در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز که صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی در برنامه «اتاق خبر آمریکا» (America's Newsroom) انجام شد، در سخنانی گفت: من دیر زمانی است که جو بایدن را می‌شناسم. من رابطه‌ای خوب با وی دارم. او مردی نجیب است؛ اما آنچه که در افغانستان انجام داد، سبب شد تا من هرگز او را نبخشم.

سناتور لیندسی گراهام همچنین در خصوص بایدن گفت: دستان او (بایدن) آغشته به خون است و او ایمنی آمریکا را کمتر کرد. او پیوسته در طول زندگی من، اشتباه کار‌ترین فرد در سیاست خارجی بوده است.

سناتور گراهام همچنین پیش بینی کرد در پی خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان، یازده سپتامبر دیگری رخ خواهد داد؛ اما وی اشاره دقیقتری به جزئیات آن نکرد.

اظهارات گراهام در حالی بیان شده که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از خارج ساختن نیرو‌های آمریکایی به عنوان موفقیتی فوق العاده نام برده است.
گفتنی است روز گذشته نیز رسانه‌های خبری اعلام کردند بر اساس یک نظرسنجی جدید، میزان رضایت از عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به زیر ۵۰ درصد سقوط کرده است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی جدید سی ان ان نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا رضایت دارند. اکثریت آمریکایی‌ها که ۵۲ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی را شکل می‌دهند، از عملکرد جو بایدن رضایت ندارند. میزان نارضایتی از عملکرد جو بایدن در چند ماه گذشته رو به افزایش بوده است. نارضایتی از جو بایدن از ماه مارس تاکنون ۱۱ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار