تشخیص هویت یکی از شهدای گمنام در سلماس

ستاد تفحص شهدای ستاد کل نیرو‌های مسلح موفق به تشخیص هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در پارک ملت شهرستان سلماس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ستاد تفحص شهدای ستاد کل نیرو‌های مسلح موفق به تشخیص هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در پارک ملت شهرستان سلماس شد. پس از سال‌ها انتظار خانواده شهید بسیجی سید کریم عباسی اطلاع یافتند که فرزندشان در سال ۱۳۸۸ در روز عرفه در پارک ملت شهرستان سلماس و الان محلی برای زیارت خانواده معظم شهداء و مردم انقلابی این شهرستان شده است.

بر پایه این گزارش در سال ۱۳۸۸ سه تن از شهدای گمنام بسیجی با استقبال با شکوه تشیع و در پارک ملت این شهرستان طی مراسمی به خاک سپرده شدند.

در طول این چندسال در این مکان برنامه‌های بی شمار فرهنگی برگزارشده است. امروز جمعی از خانواده معظم شهیدان و مسئولین با حضور در مزار این شهیدان ضمن غبار روبی و عطرافشانی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس در این مراسم گفت: در این کشور هرچه موفقیت و پیشرفتی داریم مرهون خون شهداست و مردم ارزش وجایگاه این شهدا را میدا نند. امام جمعه سلماس یاداورشد مردم شهیدپرور این شهرستان آمادگی خودشان را جهت استقبال از خانواده این شهید سرافراز اعلام داشته و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

شهید کریم عباسی جمعی لشکر ۷ ولی عصر از ماهشهر ۱۷ ساله به جبهه‌های نور اعزام و در سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به فیض شهادت نایل امده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.