لیگ برتر فوتسال؛

مقاومت در لحظات پایانی از شکست فرار کرد/ ملی حفاری بعد از هفته‌ها برد

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۳ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و در پایان تیم‌های ملی حفاری اهواز و فولاد زرند ایرانیان با پیروزی برابر حریفان خود موفق شدند ۳ امتیاز شیرینی را به دست آورند. در مهم‌ترین بازی امروز ۲ تیم چیپس کامل مشهد و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان مقاومتی‌ها موفق شدند بازی شکست خورده را جبران کرده و این دیدار در نهایت با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید.

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های ملی حفاری اهواز و راگای تهران رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان ملی حفاری موفق شد در دیداری یک طرف حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. ملی حفاری با این برتری توانست بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را بچشد. در آخرین بازی امشب هم ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و فولاد زرند ایرانیان مقابل هم قرار گرفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی فولاد زرند موفق شد با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ از سد حریف خود عبور کرده و ۳ امتیاز کامل این بازی را به حساب خود واریز کرد.

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۴ مسابقه پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین و زیباترین بازی این هفته ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته رو در روی هم قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار