جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ایذه:

بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در ایذه برگزار می‌شود

مرادی گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌ها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

سرگرد پیمان مرادی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،در جلسه شورای اداری با بیان اینکه محوریت جلسه هفته بسیج است، گفت: برای گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌ها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

او بیان داشت: فضا سازی و تبلیغات محیطی، اردو‌های جهادی، رزمایش اهدای خون، رزمایش کمک‌های مومنانه با توجه به مشکلات اقتصادی، برگزاری یادواره شهدا، پایش از شهرک صنعتی، پویش‌های مجازی در بستر شبکه‌های مجازی با توجه به ظرفیت‌های موجود، ویزیت رایگان در درمانگاه سپاه، اجرای طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود.

سرگرد مرادی افزود: غبار روبی و میثاق با شهدا در گلزار شهدا، شبکه تربیتی و حلقه‌های صالحین، گشت‌های رضویون برای پیشگیری از ناامنی ها، همایش عشایری در بخش سوسن، سرکشی به خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری محافل قرآنی و برپایی نمایشگاه در ایذه صورت خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ایذ تصریح کرد: زنده نگه داشتن حادثه ۹ دی، دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دی و روز شهرستان ایذه که ۲۵ دی ماه است بعنوان برنامه‌های محوری در این ماه هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
خوبه به بسیج شهرستان ها توجه به شه