اهدای کتاب تاریخ صنعت برق کرمان به کتابخانه ملی کرمان

مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان در دیدار با مدیرکل امور کتابخانه‌های استان، کتاب تاریخ صنعت برق کرمان را به کتابخانه ملی کرمان اهدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، سلیمانی مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان امروز با حضور در کتابخانه ملی کرمان ضمن دیدار با وفایی مدیرکل امورکتابخانه‌های استان با اهدای شاخه گل از زحمات کتابدار‌ها تقدیرو کتاب تاریخ صنعت برق کرمان را به کتابخانه ملی اهدا کرد.

سلیمانی مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان، در جمع کتابداران کتابخانه ملی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از عرصه‌هایی که خدمات زیربنایی ارائه میکندحوزه فرهنگ و هنر است که کمتر به آن توجه می شود در صورتیکه زیربنای همه کار‌ها و فعالیت‌ها است.

او از کتاب به عنوان یارمهربان یادکرد و افزود: شاید زحمات شما به عنوان کتابدار هم مثل همکاران صنعت برق در جامعه کمتر دیده می شود، اما همینکه شما از عملکرد خودتان احساس شادی و رضایت درونی دارید، همین بهترین دستاورد کاری شماست.

در ادامه، وفایی مدیرکل امورکتابخانه‌های عمومی استان کرمان از حضور سلیمانی و همکاران صنعت برق در کتابخانه ملی تشکرکرد.

در این مراسم کتاب تاریخ صنعت برق کرمان که به همت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان تهیه و به چاپ رسیده است به کتابخانه ملی کرمان اهدا شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.