جنگ آبی شهیدان اصفهانی در حوض میدان نقش جهان بازسازی می‌شود

همزمان با اجرای رویداد «۳۷۰ رود بی پایان»، چهار روایت نمایش از به آب زدن رزمندگان اصفهانی در عملیات محرم، در حوض میدان نقش جهان اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ویژه برنامه «۳۷۰ رود بی‌پایان» پاسداشت شهدای اصفهان در آبان ۱۳۶۱، از ۲۵ آبان ماه به مدت چهار شب از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تا ۱۹:۳۰ دقیقه در میدان نقش جهان به مدت یک ساعت برای عموم مردم اصفهان برگزار می‌شود.

همزمان با اجرای رویداد «۳۷۰ رود بی‌پایان»، چهار روایت نمایشی از به آب زدن رزمندگان اصفهانی در عملیات محرم، در حوض میدان امام اجرا می‌شود تا حکایتی از رشادت فرشتگان خاک در آب و داستان پرآب چشم شهادت آنها در آبان سال ۶۱ باشند.

حوض میدان با همکاری شبانه روزی گروه فنی نمایش آماده اجرای این نمایش چهار قطعه‌ای شامل اعزام به جبهه، گذر از معبر و خور و نیزار و شهادت شهیدان دفاع مقدس شده است.

در این نمایش که به مناسبت پاسداشت ۲۵ آبان پذیرای مخاطبان خواهد بود، نزدیک به ۱۰۰ بازیگر ایفای نقش می‌کنند و به بازسازی لحظاتی از زندگی رزمندگان اصفهانی پرداخته شده است.

 از تمامی ارکان نیروی انسانی و ادوات دخیل در این عملیات مانند مقر فرماندهی، غواص و قایق استفاده می‌شود، بازیگری که نقش راوی را دارد، به روایتِ داستان‌هایی از شهادت رزمندگان می‌پردازد و بازیگران، این روایت‌ها را نقش می‌زنند.

شکل اجرا، وسعتِ مکان اجرا و شمارِ بالای هنرمندان و تیم فنی این نمایش بزرگ از جمله ویژگی‌های برجسته این نمایش و حوض میان میدان مهمترین عامل ایجاد این فضا است. این نمایش چهار قطعه‌ای که تمرین آن ۱۲ روز طول کشیده، به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره ۳۷۰ شهیدِ آبان سال ۶۱ به مدت چهار شب در میدان نقش جهان به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.