جشن تولدی که مرگ متولد را رقم زد! + فیلم

مردی که در مهمانی جشن تولدش حضور یافته بود مورد حمله مرگبار سارقان مسلح قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ۳۲ ساله‌ای که قصد حضور در مهمانی جشن تولد خودش که دوستانش برای او تدارک دیده بودند داشت، قربانی یک سرقت مسلحانه شد. «جاناتان پِنا» اهل برونکس نیویورک در بیرون از رستوران ماریبلا در خیابان اینوود بود که ناگهان سه سارق مسلح به وی حمله ور شدند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده نشان می‌دهد این سارقان پس از حمله ور شدن به قربانی او را به گوشه‌ای از بیرون محوطه رستوران برده و گردنبند طلای وی را به سرقت می‌برند. در ادامه سارقان با شلیک چند گلوله به سینه پنا از محل متواری می‌شوند.


بیشتر بخوانید


پس از این سرقت مرگبار پنا به یک مرکز درمانی منتقل می‌شود که پزشکان موفق به نجات جان او نمی‌شوند. جولیان پنا، دختر قربانی در این باره به رسانه‌ها گفت: "قرار بود پدرم با دوستانش در یک رستوران تولدش را جشن بگیرند، کاری که مردم معمولا انجام می‌دهند."

پنا دارای دو دختر ۸ و ۱۴ ساله بود. پلیس نیویورک تحقیقات خود برای شناسایی سارقان مسلح را آغاز کرده است. مسئولان محلی مبلغ ۳۵۰۰ دلار جایزه برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این سه سارق شود در نظر گرفته اند. خانواده قربانی از جمله همسر وی نیز در تلاش برای جمع آوری ۱۰ هزار دلار برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری قربانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
عجب مملکت نا امنی
آخرین اخبار