۴۳۳ دستگاه استخراج رمز ارز در خوزستان کشف شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۴۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آبان ماه از سراسر شهر‌های استان کشف و جمع آوری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۰ تاکنون، ۴۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) ا  از سراسر شهر‌های استان کشف و جمع آوری شده است که این تعداد ماینر پنج مگاوات برق مصرف می‌کنند.

او با بیان اینکه تعداد کشفیات دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در شش ماه نخست سال را ۲ هزار و ۸۷۳ دستگاه است افزود: مشارکت مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز‌ها در استان یکی از بهترین و عملیاتی‌ترین شیوه‌های شناسایی است.

خدری بیان داشت: اطلاعات هم استانی‌هایی که گزارش مراکز غیر مجاز رمز ارز‌ها را می‌دهند، محرمانه خواهد ماند و پیگیری‌ها نیز محرمانه انجام می‌شود و  این مراکز پس از شناسایی پلمب شده و اشتراک برق آن‌ها قطع و دستگاه‌های غیرمجاز آن‌ها جمع آوری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اینکه ممکن است تعداد زیادی از فعالان غیرمجاز رمز ارز‌ها در بخش خانگی شبکه توزیع برق فعالیت و به شبکه خانگی و تجهیزات مشترکین آسیب وارد کنند، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق سایت شرکت توزیع برق خوزستان یا با شماره‌گیری تلفن ۱۲۱ و با نیروی انتظامی، اسامی و آدرس مکان‌های غیر مجاز را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.