سرمربی تراکتور: نتیجه بازی با سپاهان رضایت بخش است/ اسکوچیچ شناخت مختصری از فوتبال ایران به من داد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: تقریبا ۴ روز با تیم کار کردم که زمان خیلی کوتاهی بود. باید برای بازی خیلی سختی آماده می‌شدیم. بیشتر تلاش کردم از لحاظ روحی و  روانی کار کنم و کمی هم کار تاکتیکی کردیم تا مقابل تیم خوب سپاهان آماده شویم. از امتیاز امروز مقابل سپاهان راضی هستم.

سرمربی تراکتور درباره دیدار با اسکوچیچ  بیان کرد: قبل از اینکه به ایران بیایم با او چند بار صحبت کردم. شناخت مختصری از فوتبال ایران به من داد. خوشحالم که او را امروز اینجا دیدم.

او درباره غیبت عباس زاده گفت: او به علت آسیب دیدگی جزیی کم تمرین کرد و نخواستیم ریسک کنیم تا آسیب دیدگی بیشتر شود. تراکتور بهترین هواداران را دارد و ان‌شاالله به ما کمک کنند تا این تیم را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

سولدو درباره شرایط باشگاه سپاهان اظهار کرد: واقعا دیدم که سپاهان، باشگاه سازمان یافته و خوبی است. قبلا با من در این مورد صحبت شده بود. هموطنان من در این باشگاه کار کرده بودند. این باشگاه شرایط خوبی دارد و امیدوارم بقیه تیم‌های ایرانی هم این شرایط را پیدا کنند. امروز بازی نسبتا خوبی برگزار شد و امیدوارم همه راضی باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.