حضور شرطی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی باشگاه‌های دارای صلاحیت برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ را منتشر کرد که از ایران باشگاه‌های فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان مجوز قطعی حضور در این رقابت‌ها را دریافت کردند و نام استقلال و پرسپولیس نیز به عنوان سهمیه‌های مشروط دیده می‌شود.

این ۲ تیم باید تضمین‌های مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را ظرف ۳ ماه آینده عملی و جریمه در نظر گرفته شده را پرداخت کنند تا بتوانند در مسابقات حضور یابند.

همچنین چندی پیش کاظم اولیایی عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در گفتگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرده بود: ما باید یک سری استاندار‌دهای بین المللی را در فوتبالمان رعایت کنیم. اگر این کار را انجام ندهیم، سازمان‌های بالا دستی مثل کنفدراسیون فوتبال آسیا بر ما سخت خواهند گرفت. ۶ باشگاه در کشور ما درخواست مجوز بین المللی کرده اند که سپاهان، فولاد و گل گهر موفق شده اند مدرک خود را بگیرند و مجوزشان صادر شد؛ اما ۳ باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور به دلیل عدم رعایت مسائل مالی، حقوق و سخت افزاری مهلتی ۳ ماهه را دریافت کرده اند تا مجامع این ۳ تیم در این مدت به اصلاح وضعیت حقوقی خود اقدام کنند و تراز‌های مالی را درست کنند. امیدواریم در این ۳ ماه مشکلات حل شوند و ما هم مجوز را صادر کنیم.


بیشتر بخوانید


باید منتظر ماند کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی خود را چه زمانی رسانه‌ای خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار