سرپرست فرمانداری شادگان:

همه اداره‌های شادگان باید در امر واکسیناسیون کرونا همکاری کنند

صبری پور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و اداره‌های شادگان در امر واکسیناسیون کرونا با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه ستاد کرونا این شهرستان با بیان اینکه اجرای کامل و دقیق مصوبه‌های ستاد کرونا در شهرستان شرط موفقیت در مقابله با این بیماری منحوس است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و اداره‌ها باید در رابطه با واکسیناسیون کووید-۱۹ با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

او رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در مدارس را الزامی دانست و بیان کرد: مدیران مدارس ملزم به رعایت و اجرای کامل شیوه نامه‌های بهداشتی هستند و نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

صبری پور اظهار داشت: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جهت برگزاری حضوری کلاس‌ها، رعایت بهداشت عمومی، حفظ فاصله اجتماعی بین دانش‌آموزان، تهویه هوای کلاس‌ها، وجود مواد ضدعفونی کننده، واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان، بهداشت محیط مدارس و استفاده از ماسک از جمله مواردی هستند که نباید نسبت به آن بی توجهی شود.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی براساس ابلاغ وزارت بهداشت و ستاد مدیریت کرونا، افزود: عملکرد مدارس شهرستان شادگان در این زمینه رصد می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.