کسی بال پرواز شاهین بوشهر نشد

مدیر فنی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: حمایت‌های مالی که قرار بود به تیم تزریق شود، محقق نشده و همین امر شرایط فنی و روحی تیم را تحت شعاع قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاهین شهرداری بوشهر امروز در حالی به دیدار ویستا توربین تهران می‌رود که مدیر فنی این باشگاه از مشکلات مالی تیم حتی برای تامین لباس این بازی گلایه کرده است.

ایمان دشتی مدیر فنی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفته است، از ابتدای فصل در کنار دیر بسته شدن تیم با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستیم و در حالی که قرار بود حمایت‌های مالی از طرف استانداری و شهرداری به تیم تزریق شود، محقق نشده و همین امر روز به روز شرایط فنی و روحی تیم را تحت شعاع قرار داده است.

به گفته او، از ابتدای فصل تاکنون هیچ‌گونه کمک مالی از طرف دستگاه‌های دولتی و شهرداری انجام نگرفته و تمامی امور جاری باشگاه با هزینه شخصی صورت گرفته است.

مدیر فنی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرده است، برای موفق شدن تیم همه عوامل باید مهیا باشد و بازیکن در آرامش خاطر فعالیت کند، اما در شرایط بسیار نامناسبی بسر می‌بریم. در حالی‌که مقرر بود در هفته هفتم ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود، دست باشگاه خالی است و حتی مشکلات زیادی برای اسکان بازیکنان و تهیه لباس برای تیم داریم.

دشتی گفته است: هم اکنون تیم در اردوی تهران با بدهی‌هایی به هتل و زمین تمرین روبه‌روست. حتی لباس دوم (رنگ دوم لباس تیم) برای بازی در برابر ویستاتوربین که سفید می‌پوشد، نداریم. ناامیدی در بین بازیکنان دیده می‌شود. پول تسویه حساب با هتل را فعلا نداریم و حضور تیم در بازی با ویستاتوربین هم با ابهام روبه‌رو است.

او بیان کرده است: در بازی با سایپا تیم نمایش خوبی داشت و مشخص شد که اگر آرامش خاطر لازم داشته باشیم می‌توان به تیم و این بازیکنان بسیار امیدوار بود، اما چرا هیچ‌کس به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند، نمی‌دانم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.