اولین شکست خانگی رایکا

اولین شکست خانگی فصل رایکا بابل در بازی مقابل استقلال خوزستان رقم خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، رایکا مقابل حریفش ۲-۱ شکست خورد.

در نیمه اول این بازی، ابتدا بابلی‌ها روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شدند و شوت زیبای رضا عبدی، با فاصله میلی متری به بیرون رفت.

در ادامه رایکا با تفکرات پیروز قربانی بازهم سوار بر بازی شد و با کار تاکتیکی پشت محوطه جریمه، توپ به برهان عابد رسید و شوت سنگین این بازیکن به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول این استقلال خوزستان بود که نبض بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خطرناک روی دروازه رایکا خلق کرد که با درخشش سعید ابراهیم‌پور، این حملات دفع شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت مهارنشدنی امیرحسین موسی‌زاده وارد دروازه رایکا شد.

با تعویض‌های پیروز قربانی، بابلی‌ها هجومی کار را دنبال کردند و روی ارسال برهان عابد، ضربه سر سینا قنبرپور با فاصله اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵، حرکت انفرادی برهان عابد درون محوطه جریمه به امیررضا میرزایی ختم شد و ضربه زیبای این بازیکن از روی خط دروازه برگشت داده شد.

چند دقیقه بعد، روی پاس زیبای امیررضا میرزایی، جواد غلامی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن دفع شد و در ادامه همین حمله، رضا نبی‌زاده مالک توپ شد و ارسال این بازیکن، به سینا قنبرپور رسید و ضربه سر او، با واکنش فوق العاده وحید شیخ‌ویسی دروازه بان تیم خوزستانی به کرنر رفت.

در پی حملات متعدد رایکا، استقلالی‌ها بر روی یک ضد حمله توسط علی کیانی‌فر با سعید ابراهیم‌پور تک به تک شدند و به گل رسیدند.

در دقایق پایانی مسابقه، شوت پشت محوطه جریمه میلاد قربان‌زاده تبدیل به تک گل تیم رایکا شد تا این بازی در نهایت ۲-۱ به سود استقلال خوزستان پایان برسد.

رایکا در این مسابقه با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، محمد رضی، رضا عبدی، محمدحسین باباگلی، سینا قنبرپور، امیر عباسی، برهان عابد، ناصر رضایی، علی گودرزی، میثم مرادی و محمد آژیر به مصاف استقلال خوزستان رفت.

عنایت قوچ کانلو از کرج این مسابقه را با کمک آرمان خدمتگزار و منصور خواجه زارع قضاوت کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.