کشف یک تن مواد مخدر در ۳ عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ۳ عملیات پلیسی و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی"مرصاد" در سه راهی "راین" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب عازم مرکز کشور بود افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو توقیفی، ۷۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: همچنین ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج نیز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "کهنوج- قلعه گنج" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام پلیس گفت: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد، ولی راننده با استفاده از تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شد.

او با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۴۷ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش را کشف کردند.

سردار ناظری همچنین از کشف ۲۹۳ کیلو تریاک در عملیات پلیس بافت خبر داد و گفت: ماموران پلیس بافت در محور بافت – کرمان به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

او تصریح کرد: رانندگان خودرو‌ها با بی توجهی به فرمان پلیس، از محل متواری شدند که با واکنش به موقع پلیس و شلیک به سمت لاستیک ها، خودرو‌ها متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۲۹۳ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در مجموع یک تن و ۱۶۹ کیلوگرم مواد مخدر در این ۳ عملیات پلیسی کشف، ۳ متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف شد.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کشف مواد مخدر ، ایست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار