جهاد اسلامی:

استقبال امارات از بنت مشروعیت بخشیدن به موجودیت دروغین تل آویو است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، استقبال حکام امارات از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را خیانت به فلسطین دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن استقبال حکام امارات از نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این اقدام که در راستای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی است را خیانت به فلسطین توصیف کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: استقبال از بنت، تقویت و تحکیم امنیت این رژیم جنایتکار، تلاش برای مشروعیت بخشیدن به موجودیت دروغین و باطل آن، شستن دست‌های آغشته به خون کودکان و مردم بی گناه مردم و امت ما و تلاش برای تبرئه قاتلان و تروریست‌های صهیونیستی از جنایاتشان علیه امت اسلامی است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای نخستین بار در ساعات پایانی دیروز (یک‌شنبه) وارد ابوظبی شد و مورد استقبال وزیر خارجه امارات قرار گرفت. بنت قرار است امروز (دوشنبه) با محمد بن زاید، ولی‌عهد امارات دیدار کند.

در ماه ژوئن گذشته، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان نخستین مقام صهیونیست و برای افتتاح سفارت این رژیم در ابوظبی به امارات سفر کرد.

امارات و رژیم صهیونیستی در سپتامبر ۲۰۲۰ روابط پشت پرده خود را علنی کرده و توافق صلحی موسوم به ابراهیم را در کاخ سفید امضا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار