احداث ۳۶۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان لرستانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۳۶۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در برنامه چهار ساله دولت احداث می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  مصطفی خاکسار قهرودی،قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان   در رزمایش کارآفرینی و خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: از این تعداد ۲۴۰ هزار واحد در روستا‌ها و ۱۲۰ هزار مسکونی هم در شهر‌ها ساخته می‌شود.

به گفته وی در حوزه اشتغال نیز تاپایان سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰ هزار اشتغال برای مددجویان تحت پوشش ایجاد خواهد شد.

وی گفت: تمرکز کمیته امداد بر موضوع تشکیل خانواده و کمک برای تسهیل ازدواج و رفع آسیب‌ها و خطرات و کمک برای گذران زندگی با شیوه حلال و امکان دستیابی به درآمد ثابت و پایدار برای مددجویان است.

قایم مقام کمیته امداد همچنین گفت: سرمایه‌های فراوانی در سطح کشور وجود دارد که باید به فعلیت برسد و همه مملکت و نظام از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: توجه به نقاط دوردست از ضروریات است که گاهی باعث کمتر دیده شدن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نقاط مختلف کشور می‌شود.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه توجه نسبت به سرمایه‌ها و داشته‌ها بسیار مهم است ادامه داد: سایه سنگین کاستی‌ها و مشکلات موجب غفلت از برخی ظرفیت‌ها شده است که باید به سرعت کاستی‌ها کاهش و ظرفیت‌ها هرچه بیشتر و بهتر مورد استفاده قرار گیرند.

وی گفت: امر کمک به ازدواج و تشکیل و تقویت و استحکام خانوداه و برنامه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان از تکالیف این سازمان و ابلاغ شده است و توجه به ایجاد مسکن و برخورداری از خانواده و زندگی سالم مورد اهتمام قرار گرفته است.

در این رزمایش ۷۰۰ سری جهیزیه و ۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه وسایل گرمایشی و ۳۷ دستگاه وانت نیسان به مددجویان این نهاد اهدا شد و از کد الکترونیکی پرداخت صدقه در این استان رونمایی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.