موفقیت سوارکاران کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری

رئیس هیات سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوارکاران هم استانی در مسابقات کشوری که در شهر سیرجان استان کرمان برگزار شد خوش درخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نگین تاجی رئیس هیات سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات لیگ سواری استقامت به وسیله فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران و با همکاری هیات سوارکاری استان کرمان، ۱۸ و ۱۹ آذرماه برگزار شد.

او افزود: تیم استقامت جنوب کشور با ۱۵ سوار کار در قالب دو تیم در مسابقات کشوری سیرجان شرکت کردند.

نگین تاجی ادامه داد: سوارکاران تیم استقامت جنوب کشور در این مسابقات شرکت داشتند، در مقابل ۹ تیم از استان های کرمان، لرستان، گیلان، آذربایجان، کردستان و اصفهان موفق به کسب مقام اول و دوم شدند.

او گفت: تیم موفق استقامت جنوب کشور از سوار کاران استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بوبر احمد و هرمزگان تشکیل شده است .

رئیس هیئت سوارکاری استان افزود: اعزام این تیم به مسابقات با تمامی نارسایی های مالی از سوی هیات استان انجام شد.

او اظهار داشت : با توجه به استعدادهایی که در زمینه ی سوارکاری در استان وجود دارد، اگر حمایتی از سوی متولیان ورزش کشور و استان صورت گیرد، پتانسیل حضور سوارکاران استان در تیم ملی وجود دارد.

وحید پورهاشمی داور اعزامی استقامت استان نیز گفت: لیگ سوارکاری استقامت کشوری در استان کرمان با حضور نه تیم از استان های کردستان، گیلان، کرمان، آذربایجان غربی، خوزستان، اصفهان، کرمانشاه و دو تیم از سوار کاران استقامت جنوب کشور که متشکل از استان های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در سطح فنی بسیار خوبی برگزار شد.

او افزود: پس از پایان مسابقات در رده بندی تیمی تیم استقامت جنوب کشور الف مقام اول و تیم استقامت مزرعه شریف کرمان دوم و تیم استقامت جنوب کشور ب مقام سوم را کسب کردند.

پور هاشم ادامه داد: سوار کاران کهگیلویه و بویر احمد علی سپید نامه و ریحانه بارانی در تیم الف و رحمان قربانی عصو تیم ب استقامت جنوب کشور در این تیم ها حضور داشتند.

در این دور وحید پورهاشمی و رسول پرندوار همچنین به عنوان داور و سامان مردانی به عنوان کمک داور از استان کهگیلویه و بویراحمد به این مسابقات اعزام شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.