دهقانی: نظر کمیته ملی المپیک برای اعزام بانوان به مسابقات هانگژو مثبت است

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در خصوص جلسه با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را بیان کرد.

افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جسله امروز با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: کاظمی پور نشستی را تدارک دیدند که بسیار حائز اهمیت بود و با صحبت‌هایی که امروز انجام دادند نشان داده شد به ورزش بانوان توجه می‌شود و از این رو توجه خوبی به ورزش بانوان خواهد شد. کاظمی پور در این مدت حمایت‌های خوبی از تیم ملی هندبال کشورمان انجام دادند. حمایت‌ها از ورزش بانوان می‌تواند شرایط پیشرفت رشته‌های ورزشی که توانایی‌های بالایی دارند هموار‌تر خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در خصوص اعزام بانوان هندبالیست به رقابت‌های آسیایی هانگژو گفت: امروز جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک برای اخذ مجوز حضور در رقابت‌های آسیایی هانگژو داشتیم و مواردی را لازم بود در جلسه مطرح شد تا مسئولان این مسابقات برنامه ریزی را که در نظر دارند به درستی انجام دهند. ملی پوشان هندبال کشورمان هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان نشان دادند اگر فرصت در اختیار داشته باشند به خوبی می‌توانند عملکر خوبی از خود به نمایش بگذارند. این موضوع در کمیته ملی المپیک هم دور از چشمان مسئولان نماند و نظر مثبتی برای اعزام بانوان هندبال ایران داشتند. امیدوارم با جلسه خوبی که امروز داشتیم با اعزام تیم ملی بانوان کشورمان موافقت شود.

دهقانی با اشاره به پایین بودن دستمزد بازیکنان هندبال عنوان کرد: همه این اعزام‌ها و دیده شدن ورزشکاران به یکدیگر متصل است. ما بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا متوجه پایین بودن دستمزد بازیکنان در لیگ هندبال شدیم، اما امیدواریم برای فصل آینده هم دستمزد بازیکنان بالاتر برود و هم شرایط برای حرفه ای‌تر شدن لیگ هندبال بانوان فراهم شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار